Nadrzędnym celem Polskich Klinik Osteoporozy Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością jest świadczenie usług medycznych z zakresu ambulatoryjnej opieki specjalistycznej na wysokim, specjalistycznym poziomie, zapewnienie personelowi przyjaznych i bezpiecznych warunków pracy oraz dystrybucja wyrobów medycznych
Mając na uwadze ciągłą poprawę jakości oraz bezpieczeństwo świadczonych przez nas usług opracowany został System Zarządzania Jakością zgodny z międzynarodową normą ISO 9001:2008, ISO/IEC 27001:2013 oraz ISO13485:2016
Polskie Kliniki Osteoporozy Sp. z o.o. dla zapewnienia realizacji przyjętych celów jakościowych zobowiązują się do:
- prowadzenia działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami dotyczącymi
- realizowanych usług medycznych,
- rozszerzenia wysokospecjalistycznych usług medycznych,
- stałego i systematycznego doskonalenia i podwyższania wiedzy, umiejętności zawodowej
- pracowników w zakresie opieki medycznej nad pacjentem,
- szacunku do pacjentów, jako stałego elementu naszych działań,
- dążenia do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i warunków pracy personelu,
- uświadamiania i angażowania personelu w działania na rzecz poprawy jakości oferowanych usług,
- ciągłego doskonalenia skuteczności wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością.